هفته نامه جوان ری

فرهنگی ٬اجتماعی ٬هنری ٬ورزشی

هفته نامه جوان ری

فرهنگی ٬اجتماعی ٬هنری ٬ورزشی

سر بی کلاه مردم شهرری در مجلس هشتم

 

بدون شک هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی ازمهمترین رویدادهای ماه های اخیر کشور و اوج آن روز انتخابات ، یعنی جمعه 24اسفندماه  است . تمامی شهرها ی دارای نماینده از چندماه قبل ، نه در ظاهر بلکه در باطن ، رنگ و بوی انتخاباتی گرفته اند . گرو هها و احزاب سیاسی همچنان جولان می دهند و رفع مسایل و مشکلات اقتصادی مردم را به عنوان اصلی ترین هدف خود پس از رسیدن به قدرت ، مطرح می کنند و...

اما در این میان باز هم سر مردم شهرری از داشتن نماینده ای مستقل بی کلاه ماند. اگرچه  تعدادی از شهروندان ری ، در این دوره نیز برای حضور در مجلس ، رقابت با لیست ها و گرو هها را انتخاب کرده و وارد کارزار "انتخابات" شده اند.

به هر ترتیب مردم شهرستان ری به همراه تهران و شمیرانات برای انتخاب 30 نماینده خود در مجلس هشتم روز جمعه به پای صندوق ها خواهند رفت . قرائن و شواهد نیز حکایت از رقابت  جانانه لیست ها دارد اگرچه هیچگاه  نمی توان نگاه عموم مردم را انتخابات پیش بینی کرد. امیدواریم هرنماینده ای که انتخاب می شود در جهت خدمت به مردم و کشور عمل کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
غفار باقرزاده دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ http://reyshahri.blogfa.com

سلام.
نوشته اید : باز هم سر مردم شهرری از داشتن نماینده ای مستقل بی کلاه ماند.
سؤال اینست که: آیا توقع شما و مردم ری بیش از این بود.
از قدیم گفته اند : خود کرده را تدبیر نیست.
نه در گذشته و نه در حال، مردم شهرری هرگز مدافع کاندیداهای شهرشان نبوده اند و بیشتر غریبه پرستی کرده اند و به خودی ها پشت کرده اند!!!
اگر مردم شهرری کمی غیرت به خرج می دادند بنده و امثال بنده که از بچه های شهرری هستیم و قلبمان برای شهرری می تپد، الان در مجلس بودیم و به یاری خدا، زمینه ی استقلال شهرری را فراهم می کردیم!!!
غفار باقرزاده
کاندیدای هشتمین دوره نمایندگی مجلس حوزه تهران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد